how to become a millionair - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Patricia Boer - WaarBenJij.nu how to become a millionair - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Patricia Boer - WaarBenJij.nu

how to become a millionair

Door: Patries

Blijf op de hoogte en volg Patricia

10 December 2017 | Indonesië, Denpasar

lieve sneeuwmonsters in Nederland ( ja hoor, ik heb connecties die informatie verschaffen )
de dag begon al weer vroeg vandaag, om 07.00 uur opgestaan om 08.00 uur was ik paraat in de breakfast room. het ontbijt was een beetje karig met fruit, toast, scrambled eggs, koffie en jus d'orange maar op zich niet verkeerd. zal de rest van de week nog genoeg heerlijk eten naar binnen kunnen werken ( denk ik ..... lees: hoop ik ! )
na het ontbijt heb ik eerst het hotel en wat daar allemaal bij hoort even geinspecteerd en dat zie er goed uit. het is in authentieke Balinese stijl compleet met daken als klein tempeltjes en een prachtige tropische tuin met poolbar IN het zwembad en een aantal vijvers met vissen die je wellicht zelf moet vangen en dan worden gebruikt voor het diner ? ( nee hoor, geintje ) al met al, een hotel uitzoeken ? laat dat maar aan mij over ! om bij het strand te komen hoef ik alleen de straat uit te lopen en ik ben natuurlijk wat stranden betreft een verwend mormel maar ik moet eerlijk zeggen, ik heb ze wel eens mooier gezien. aan de andere kant, het was ook niet verkeerd. er schijnt even verderop een mooier strand te zijn, daar gaan we morgen maar eens even een kijkje nemen. om 14.00 uur weer terug gelopen naar het hotel want ons kroepoekje de hostess zou om 14.15 uur langkomen voor een welkomst gesprek. ze heeft e.e.a. uitgelegd over de omgeving en de do's en don'ts in het algemeen, niets wat ik eigenlijk al niet wist. heb gelijk 2 excursies geboekt, voor dinsdag en voor vrijdag, mooi verdeeld toch ? maar daar later meer over. naast het hotel zit een enorme shopping mall, wat in mijn geval niet betekend dat er geshopt gaan worden ( bah, bah en nog eens bah !!! ) daar zal ik dus niet veel tijd doorbrengen, alleen om geld te pinnen bij een ( voor mij dan) betrouwbare ATM en dat, lieve mensen is een verhaal apart ........... zet je schrap:
ik wist dat het een keer ging gebeuren ...... vandaag 10 dec 2017 de dag van de trekking van de Staatsloterij ben ik eindelijk miljonair geworden !!! en daar terwijl de Postcode Loterij eergisteren weer helemaal niets heeft opgeleverd ( wat een verrassing .... ) ik voel me zo rijk, in alle opzichten wel te verstaan, wat een heerlijk gevoel. wie nou nog durft te beweren dat geld niet gelukkig maakt heeft het niet begrepen. ok, gezondheid kun je niet kopen maar daar is dan ook wel alles mee gezegd, en ok deel 2, nou ja, bijna alles dan ...... maar toch voel ik me nu heel eventjes the Queen of the world.
goed, zal ik jullie dan allemaal maar uit de droom helpen ? wat er hier uit de pinautomaat komt is een heel, heeeeeeeeeeeeeeel dik pak geld ( of lijkt het maar zo ? ) en daarmee komt de aap ( die kom ik later deze week tijdens de excursies ook nog tegen .... ) uit de mouw want 1.200.000,-- Indonesische Roepia is "slechts" 75,-- Euro en daarmee is het miljonairschap toch een feit, al is het maar voor een weekje dus laat mij nou maar even in die waan, ok ?
met mijn "winst" heb ik voor vanavond een portie indonesische noodles ( je hoeft alleen het plaatje aan te wijzen - dat kan ik ) en een grote beker yoghurt met vruchten gekocht, diner is served !
fijne zondag
liefs,
Patries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

hoi allemaal, deze Amsterdamse wereldreiziger is 60+ en nog boordevol energie om de wereld te verkennen en wat beter dan dat alles op papier vast te leggen en later nog eens terug te lezen, een soort van dagboek mag je het ook noemen. wel altijd een beetje last minute maar dat houdt het verrassend want ik haat sleur ( en smurfen ....... ) een plan ? natuurlijk, maar ergens naar toe gaan en niet weten wat je de volgende dag gaat doen, dat is mijn idee van vakantie. deze blog is voor een ieder die het leuk vind om mijn reizen te volgen. het is ook leuk om daar dan weer reacties op te krijgen maar voel je niet verplicht, het is voor mij al geweldig als iemand de moeite neem om mijn avonturen te lezen. ik zal proberen er met mijn beperkte social media skills ...... een prettig leesbaar geheel van te maken. Patries

Actief sinds 16 Maart 2018
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 32466

Voorgaande reizen:

01 Juli 2023 - 04 Juli 2023

New York State Of Mind 2023

15 Maart 2023 - 12 April 2023

Australia road trip 2023

01 November 2022 - 09 November 2022

travel the south USA 2022

26 Juni 2022 - 03 Juli 2022

Za-Za-Zanzibar 2022

26 September 2019 - 09 Oktober 2019

Free styling USA 2019

08 Mei 2019 - 16 Mei 2019

una casa Portuguesa 2019

23 September 2018 - 09 Oktober 2018

on the road again USA 2018

08 December 2017 - 17 December 2017

de gordel van smaragd 2017

02 Juli 2017 - 12 Juli 2017

back to the US of A 2017

05 December 2016 - 10 December 2016

searching for Hemmingway 2016

20 Mei 2016 - 28 Mei 2016

dancing the Capoeira 2016

29 Oktober 2015 - 24 November 2015

Aussi adventure 2015

Landen bezocht: