all good things come to an end - Reisverslag uit Santa Maria, Kaap Verdië van Patricia Boer - WaarBenJij.nu all good things come to an end - Reisverslag uit Santa Maria, Kaap Verdië van Patricia Boer - WaarBenJij.nu

all good things come to an end

Door: Patries

Blijf op de hoogte en volg Patricia

27 Mei 2016 | Kaap Verdië, Santa Maria

goede middag allen,
de laatste dag is aangebroken en die is gelukkig ook weer goed besteed. ben vanmorgen lekker vroeg opgestaan ( 06.00 uur ) en heerlijk op mijn terrasje koffie gedronken genietend van het geluid van de oceaan.
als ik thuis ben is dat wel weer even wennen want de gracht maakt niet zoveel geluid. ben om 08.00 uur weer de straat op gegaan om nog een laatste keer te profiteren van mijn aardige bakker om de hoek, hij begint me net te kennen en weet wat ik wil hebben, een croissantje en een soort van Italiaans bolletje, meer keus hebben ze ook niet, behalve dan een soort van Turks achtig brood maar dat heeft niet mijn voorkeur.
je hoeft hier pas om 12.00 uur uit te checken dus ik kon lekker rustig aan doen, tijd genoeg voor ook nog een wandelingetje langs de inmiddels bekende pier te maken waar ik nu zelfs de bootjes zie binnen komen. het leven gaat hier gewoon door, ook als ik straks weer weg ben.
precies om 12.00 uur stond ik bij de receptie om mijn sleutel af te geven en mijn borg voor de badhanddoek terug te krijgen, kan ik weer de eerste boodschappen in Nederland voor doen.
's middags weer lekker aan het strand gebleven en de rest van de tijd zitten kletsen met het stel dat ik gisteren ook al tegen kwam in de stad.
ze wonen in Friesland en het klikte zo goed dat ze me direct hebben uitgenodigd om eens langs te komen. hebben me hun visite kaartje gegeven en ik zal ze binnenkort even mailen om ook wat foto's uit te wisselen. wie weet wat daar nog allemaal van komt.
zit op dit moment bij de receptie te wachten op de transfer van TUI.
het is allemaal heel erg snel gegaan, kan bijna niet geloven dat ik alweer naar huis ga maar ik heb een heerlijke week gehad.
een ieder die de foto's wil zien is natuurlijk van harte welkom.
ik wens mezelf een goeie vlucht en hoop dan zaterdag ochtend om 07.45 uur weer veilig op Schiphol aan te komen.
alle mensen die gereageerd hebben wil ik hartelijk bedanken voor het lezen van mijn verhalen, hoop dat jullie er minstens zoveel plezier aan hebben beleefd als dat ik het had om ze te schrijven.
we belluh, mailuh faxuh !!!
groetjes,
Patries

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patricia

hoi allemaal, deze Amsterdamse wereldreiziger is 60+ en nog boordevol energie om de wereld te verkennen en wat beter dan dat alles op papier vast te leggen en later nog eens terug te lezen, een soort van dagboek mag je het ook noemen. wel altijd een beetje last minute maar dat houdt het verrassend want ik haat sleur ( en smurfen ....... ) een plan ? natuurlijk, maar ergens naar toe gaan en niet weten wat je de volgende dag gaat doen, dat is mijn idee van vakantie. deze blog is voor een ieder die het leuk vind om mijn reizen te volgen. het is ook leuk om daar dan weer reacties op te krijgen maar voel je niet verplicht, het is voor mij al geweldig als iemand de moeite neem om mijn avonturen te lezen. ik zal proberen er met mijn beperkte social media skills ...... een prettig leesbaar geheel van te maken. Patries

Actief sinds 16 Maart 2018
Verslag gelezen: 1059
Totaal aantal bezoekers 32125

Voorgaande reizen:

01 Juli 2023 - 04 Juli 2023

New York State Of Mind 2023

15 Maart 2023 - 12 April 2023

Australia road trip 2023

01 November 2022 - 09 November 2022

travel the south USA 2022

26 Juni 2022 - 03 Juli 2022

Za-Za-Zanzibar 2022

26 September 2019 - 09 Oktober 2019

Free styling USA 2019

08 Mei 2019 - 16 Mei 2019

una casa Portuguesa 2019

23 September 2018 - 09 Oktober 2018

on the road again USA 2018

08 December 2017 - 17 December 2017

de gordel van smaragd 2017

02 Juli 2017 - 12 Juli 2017

back to the US of A 2017

05 December 2016 - 10 December 2016

searching for Hemmingway 2016

20 Mei 2016 - 28 Mei 2016

dancing the Capoeira 2016

29 Oktober 2015 - 24 November 2015

Aussi adventure 2015

Landen bezocht: